måndag 10 december 2012

Hej allihop igen!
Nu kanske jag har lite tid och över julhelgen och då har jag också lite tid att fundera på vad jag vill göra med min hemsida. Jag har fått många förfrågningar och det måste jag ta ställning till. Men under tiden kan jag börja lägga upp lite av de alster jag har gjort under hösten.
Alla ni som är min blogglista - jag har varit inne och kollat era sidor även om jag inte har skrivit något och jag måste säga att det är en fröjd för ögat att se så många fina hantverk :) Önskar er alla en riktigt skön vecka med mycket mys inför jul och nyår.
KRAMAR!
Detta är en Tofféeask:

1 kommentar:

Nina sa...

Sååå roligt att du är tillbaks igen, jag har saknat allt fint du gör. Hoppas att allt är bra med dig. Din ask är ljuvlig fin snyggt med allt som glittrar. Kram Nina