tisdag 22 maj 2012

Studentkort i grönt och blått

Mycket student nu... Här är ett som jag fick beställning på. Tjejen som skulle ha det gillar att vistas i naturen därav färgerna och att jag lagt dit en cykel och gympaskor. Hon gillar också resor och därför blev det lite sommarmotiv inne i kortet. Som sagt, min man börjar bli orolig att jag kommer att sitta hela sommaren med detta, men jag tror bara att det är extra tryck just nu. Dock har jag haft fruktansvärt mycket att göra under senaste veckorna, känns som om jag behöver semester redan nu...

3 kommentarer:

bili sa...

Snyggt kort, fina färger och snyggt papper på insidan. Försommaren brukar vara ett extra tryck, dop, bröllop, student, men det är kul :) kram bibbi

Anneli sa...

Vilket fint kort! :) Allt passar så bra ihop!

Kram Anneli

onkis sa...

Ett glatt och härligt studentkort,
du har fått till det jättebra.
Kram!